dissabte, 30 de novembre del 2019

ARA ESTIC...


Fa anys que utilitzo el recurs didàctic sobre les emocions: ara estic... Primer, el vaig anomenar "Em sento..." que crec que és totalment vàlid, però cal també treballar que no sempre estem de la mateixa al llarg de les hores. 


QUÈ POTENCIEM? 
- Consciència emocional
- Regulació emocional 

PROPOSTA:
- Cada nen enganxa la seva foto en un requadre i decora el marc com vol.
- El mestre ho plastifica i ho retalla si ho creu convenient amb l'ajuda dels infants.
- Els nens poden anar-se autoregulant al llarg del dia.
- El mestre o els mestres que intervenen, haurien de tenir la seva foto plastificada per fer-los partícips. 
- Un infant de la meva classe em va dir que hi faltaven dues emocions: nerviós i calmat. Les tenim posades i les veureu al material que us adjunto. 



Resultado de imagen de tecnica tortuga, stop



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada