diumenge, 5 de maig del 2019

RECURSOS PER TREBALLAR LES SABATES A L'AULA

Fotografia d'Enzzo Barrena

Aquí us deixem diferents possibilitats per treballar els diferents calçats a l'aula. 


ALGUNES IDEES:

- classificar sabates segons la mida, els colors...
- agrupar les sabates segons les funcions: vambes, sabates, sabatilles, esclops...
- en un mapa, enganxar tipologies de sabates: espardenyes, esclops...
- cantar cançons sobre sabates:


- jocs psicomotrius: safates sensorials per anar descalços o amb mitjons antilliscants 




- convidar un/a sabater/a o podòleg/a 
- fer-nos massatges amb oli
- visitar una sabateria
- veure les formes de les soles de les sabates (trepitjar aigua i caçar empremtes)
- parlar de les parts de les sabates: llengua, cordons, sola, plantilla...
- parlar de la funció de les plantilles i decorar-les
- relacionar les sabates amb vestimentes (joc magnètic o plastificat)
- parlar sobre sabates, escultures, contes de sabates famoses: "El gat amb botes", "El sabater i els follets", "Les sabates de cent llegües"...


el gat amb botes-charles perrault le clerc-9788447927227


SI EN VOLEU SABER MÉS...

https://blocs.xtec.cat/garrigas/2019/03/18/infantil-projecte-les-sabates/
https://prezi.com/nnkv4g_u5nru/projecte-les-sabates-p5/
http://regalimsdecolors.blogspot.com/2019/05/convertim-sabates.html

Projecte artístic relacionat amb les sabates trobades: 
http://www.activitatseducativessanostra.es/docs/PROJECTE%20EDUCATIU%20SABATES%20NAUFRAGUES.pdf

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada