dissabte, 20 d’abril del 2019

RESUM PROJECTE DELS GEGANTS I GEGANTES

Resultado de imagen de illustration giants

Acabem d'acabar el projecte dels gegants i gegantes i us deixo la programació i algunes fitxes que he fet. M'agradaria precisar que el projecte del 2010 no té res a veure amb el projecte d'investigació fet aquest curs. 

Us deixo la carpeta: 


PER QUÈ?
Any 2010: Jo soleta vaig buscar la informació i vaig preparar les fitxes perquè fossin globalitzades (el mestre com a "captador" d'informació i planificador perquè el tema toqui tots els coneixements. En aquell moment pensava que ho feia bé. També vaig crear un llibre per plastificar. Si els nens/es no l'han fet, quin sentit té?). 

Any 2019: Els nens i nenes van cercar informació sobre els gegants, ens vam repartir les tasques, ens vam posar d'acord en què dir durant l'exposició amb les famílies... Sí que els hi vaig proposar fer un ball i el nostre capgròs amb bosses de cartró perquè no podíem fer el nostre gegant/a de fibra de vidre. Per altra banda, per convidar a les famílies, vaig preparar una carta tot retallant-la. Després per grups cooperatius,  vam llegir les frases retallades i ens vam posar d'acord per com enganxar-les. Alhora, cada grup van fer dibuixos i els va enganxar a la carta-circular. 
 

 Full DIN-A3.

Aquí teniu la dansa dels gegants/es:




QUÈ VA SUPOSAR L'ANY 2011? 
Va ser un gran repte perquè no vaig trobar massa coses per treballar els gegants (blogs amb informació...), i com ja heu vist, no estic massa orgullosa de la feina feta. Sempre anem millorat, oi? Així doncs, he creat una carpeta sobre els projecte amb dues subcarpetes per diferenciar els anys. 

També, una altra diferència és que aquest any la UD l'he feta posteriorment, un cop hem acabat el projecte d'investigació. D'aquesta manera et permet analitzar i recordar què hem fet i anar omplint la unitat. Això pot ser més flexible, però alhora un pèl angoixant si no coneixes què pots treballar en el mateix moment que estàs a l'aula. No sé si m'explico...

SI EN VOLEU SABER MÉS...



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada