dijous, 6 de setembre del 2018

CREAR UN ÀLBUM IL·LUSTRAT (PART II)

Els àlbums il·lustrats poden NO TENIR TEXT...





Aquí teniu algunes recomanacions de l'Estrella Ratón a l'hora de contactar amb les editorials:

PROPIETAT INTEL·LECTUAL



CURRÍCULUM



QUÈ ESTIC FENT?
Tinc algunes històries que m'agradaria que me les publiquéssim, com tothom, però de moment les estic deixant reposar (com el vi), compartint amb la família i, el darrer pas, seria enviar-les. No les he registrades ja que penso que aquestes estan en constant transformació. Així doncs, crec que si algú me les vol publicar, serà el moment de fer-ho ja que serà l'esbós definitiu.

Per altra banda, també les podem registrar gratuïtament a Save Creative, però passarà el mateix si creiem que encara les podem modificar... 

Si enviem el manuscrit hem de saber que podem tenir resposta o no; i, que el temps d'aquesta és a partir de 3 mesos, en alguns casos. Així doncs, cada 3 mesos envio el meu manuscrit a una editorial diferent? Depèn...també el pots enviar a diverses i esmentar-ho en la carta de presentació.  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada