Aquest temps de confinament fa que siguem flexibles: preparem vídeos explicatius de les propostes que poden fer al llarg de la setmana, sobretot a infantil.També, programem amb el/la paral·lel/a, amb el claustre, maquetem les presentacions i vídeos, contestem les respostes (vídeos, gravacions de veu...) dels teus alumnes i fem videotrucades.
Suposo que és qüestió d'organització i d'afluixar el ritme.
DILEMES PEDAGÒGICS
- Cal oferir propostes obligatòries a l'alumnat?
- És important que les famílies també comparteixin altres tasques que fan a casa?
- Cal engrescar i personalitzar els aprenentatges segons demandes i necessitats?
- Cal comentar els objectius de cicle o d'etapa per tal que les famílies facin propostes relacionades per treballar-los?
DECISIONS PRESES:
- Dosificar els reptes familiars setmanals a quinzenals.
-Esponjar les propostes fetes a nivell també quinzenal (en fem quatre + un repte familiar).
-Prioritzar les converses amb l'alumnat.
-Cal gestionar la immediatesa: els alumnes de CM i CS volen rebre les respostes i correccions en poc temps i decidim fer un escrit.
-Cal gestionar la immediatesa: els alumnes de CM i CS volen rebre les respostes i correccions en poc temps i decidim fer un escrit.
-Afavorir les trucades i el contacte amb els vetlladors, EAP...
-Les noves tecnologies faciliten les competències digitals: podem fer tutorials de com escriure un correu electrònic (concepte, assumpte...).
-Destinar horaris per connectar-nos amb els alumnes més grans (si et ve de gust, tots els dilluns de X a X hi seré).
-Pactem els dilluns per enviar les propostes setmanals de tots els cicles.
-Decidim un dia de retorn.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada