He trobat aquest proposta diferent: crear llibres d'endevinalles, llibres de rimes i llibres per associar els caps i els culs dels animals.
Una petita maleta amb propostes i reflexions sobre la pràctica educativa enfocada a infantil.
Etiquetes
ABN
(20)
ADAPTACIÓ
(13)
agraïments
(43)
àlbums
(14)
àlbums il·lustrats
(28)
AMBIENTS
(26)
AMI
(4)
ApS
(2)
astronautes
(3)
avaluació
(13)
biblioteca
(139)
calendari
(4)
castellà
(15)
cicle inicial
(62)
cicle superior
(45)
ciències socials
(32)
cinema
(13)
circulars
(4)
coeducació
(4)
conferència
(5)
consciència fonològica
(16)
contes
(141)
dinosaures
(3)
embaràs
(7)
emocions
(120)
entrevistes
(4)
EQUIP DIRECTIU
(16)
escola
(98)
escola bressol
(9)
esquema corporal
(4)
experimentació
(18)
expressió oral
(18)
família
(34)
FER DE MESTR@
(212)
filosofia
(13)
final de curs
(15)
gats
(7)
gegants
(8)
grafomotricitat
(7)
hàbits
(22)
Hort
(5)
imants
(2)
INFORMES
(12)
jardiners
(12)
jocs
(17)
lectoescriptura
(90)
Lectures personals
(119)
Límits i normes
(11)
llengua
(11)
llibres
(52)
llum
(13)
lluna
(3)
matemàtiques
(67)
materials de la maleta
(6)
mort
(4)
motricitat fina
(15)
museu
(6)
música
(48)
natura
(9)
P3
(428)
P4
(412)
P5
(428)
pedagogia
(12)
pel·lícules
(21)
percepcions
(12)
pirates
(5)
plantes
(9)
plàstica
(79)
pràxies
(4)
primària
(103)
projectes
(167)
psicomotricitat
(13)
racons
(13)
reciclatge
(12)
reflexions
(54)
relaxació
(6)
secundària
(41)
setmana cultural
(6)
sortides
(7)
TBL pensament visible
(10)
teatre
(13)
temps
(3)
TFM
(2)
tortugues
(3)
unicorns
(1)
valors
(86)
Warhol
(1)
dilluns, 8 de febrer del 2016
MINILLIBRES
He trobat aquest proposta diferent: crear llibres d'endevinalles, llibres de rimes i llibres per associar els caps i els culs dels animals.
Etiquetes de comentaris:
contes,
lectoescriptura,
P3,
P4,
P5
diumenge, 7 de febrer del 2016
EL PISPALLIBRES
Títol:El pispallibres
Autor:Helen Docherty i Thomas Docherty
Editorial: MAEVA Young, 2014
COMENTARI:
Magnífic àlbum il·lustrat on es valora la importància dels contes ja que hi ha un personatge que se'ls endú. A més a més, les il·lustracions són molt riques en detalls i el text juga una mica amb les rimes.
ALGUNES IDEES:
Cada vegada que expliquem un conte no vol dir que fem un treball posterior; i, si el feu, cal tenir en compte els interessos dels infants. Tot seguit, hi ha algunes idees més enfocades a cicle inicial:
- Cercar si els autors han editat més àlbums.
- Buscar informació de l'editorial MAEVA Young: contes semblants...
- Investigar el verb "pispar" i buscar altres sinònims. / Apadrinar la paraula "pispar".
- Crear un racó amb àlbums il·lustrats relacionats amb el "robatori de llibres".
- Treballar en equips per buscar informació de les característiques dels animals que surten al conte: esquirols, toixons, conills, eriçons, mussols...
- Representar els contes explicats a l'àlbum: la caputxeta vermella, la princesa i el pèsol...
- Trobar altres animals fantàstics que viuen al bosc.
Què en penseu? Heu explicat aquest àlbum a l'escola?
Subscriure's a:
Missatges (Atom)