dimarts, 31 de desembre del 2013

FELIÇ 2014!!!



Que el "14" ens porti felicitat, esperança i perseverança per aconseguir els nostres  projectes.

divendres, 27 de desembre del 2013

LE WEEK-END


Sinopsis: Una pareja británica vuelve a París muchos años después de su luna de miel para intentar revitalizar su matrimonio. Allí se encuentran con un viejo amigo que actúa como un catalizador para su futuro. Meg siente que merece una vida mejor, pero se muestra insegura y desamparada sin su marido Nick. Bienvenidos al delicioso y divertido retrato de un matrimonio con todas las imperfecciones de la vida en pareja.

Director: Roger Michell
Reparto: Jeff Goldblum, Jim Broadbent, Lindsay Duncan, Olly Alexander, Xavier De Guillebon, Brice Beaugier, Marie-France Alvarez, Denis Sebbah, Sébastien Siroux, Lee Breton Michelsen, Charlotte Léo.


Opinió: Aquesta pel·lícula té trets de la famossíssima saga "Antes del amanecer, atarderer y anochecer". 
Però, hi ha estones que es fa una mica pesada i crec que alguns diàlegs són massa forçosos. Tot i així, es pot veure.

dimecres, 25 de desembre del 2013

dissabte, 14 de desembre del 2013

LLIBRES SOBRE LA VIDA


Hola seguidors i seguidores,
podeu comprovar que el bloc està una mica "parat", però hi sóc :)

Avui us porto tres llibres més que cal conèixer i descobrir:
 
Títol: La filla del mar
Autor: Antonia Barber
 
Opinió: Bonica història on una noia pregunta al seu pare sobre la seva mare. Aquesta història podria explicar-se a CS i a secundària.
- Té unes il·lustracions molt minucioses.
 
CONTE SOBRE LA PAU:
 
Títol: Habría que...
Autor: Olivier Tallec
Editorial: Kókinos
Argument extret de l'editorial:un niño estaba sentado en su isla mirando el mundo y reflexionando. Vio guerras, hambre, contaminación y abusos de poder. Y también vio muchas lágrimas y pocos abrazos de amor. Pensó que habría mucho que cambiar en este mundo y, justamente por eso, decidió…
 
Títol: La señorita Emilia
Autor: Barbara Cooney
Editorial: Ekaré
Opinió: Una noia vol alegrar a la gent tot escampant llavors... És una història molt bonica. Us agradarà :)
http://elcuentacole.blogspot.com.es/2012/05/la-senorita-emilia.html

divendres, 29 de novembre del 2013

LLIBRES SENSE TEXT



Avui us portem alguns àlbums il·lustrats sense text perquè el lector pugui crear i reinventar la història del llibre tantes vegades com vulgui.


Algunes de les característiques d'aquests especials i originals àlbums són les següents:
- permeten que el lector/a imagini el text i la història
- hi ha llibres que es poden llegir a la inversa
- afavoreixen la imaginació del /la lector/a

Editorial Libros del Zorro Rojo
- El libro rojo (2013)Barbara Lehman
http://panopliadelibros.blogspot.com.es/2013/09/novedades-libros-del-zorro-rojo.html

- El ladrón de gallinas (2013)Béatrice Rodriguez
http://lespolsadallibres.blogspot.com.es/2012/02/ladron-de-gallinas.html

- Pintors (2011)
Seung-Yeoun Moon
http://darabuc.wordpress.com/2011/04/06/pintores-de-seung-yeoun-moon-y-suzy-lee/
http://lij-jg.blogspot.com.es/2011/07/pintores-seung-yeoun-moon-y-suzy-lee.html

En aquest àlbum es veu com l'autor juga amb les pàgines del llibre: a vegades ocupa tota la pàgina i altres vegades no...

Editorial La Galera
http://mainadallibresco.wordpress.com/category/tipus-de-llibres/albums/albums-sense-paraules/

Potser en aquest document redescobrireu alguns llibres ben especials:
"Les perles de la il·lustració",
3aSetmana del Llibre Infantil i Juvenil de l'Hospitalet de Llobregat(1999)
http://www.clijcat.cat/consell/descarregues/catalegs/Perlasilus.pdf

divendres, 1 de novembre del 2013

TARGES: MASCULÍ i FEMENÍ

Us penjo unes targes per treballar "les característiques pròpies de cada gènere". Si teniu temps, podeu preparar una altra targeta per separar els membres de les famílies (tot i que fa temps que són ben diverses i cal tenir-ho en compte): el pare, la mare i els fills*.

*L'objectiu de fer aquest material era diferenciar els homes de les dones ja que tenia a l'aula una nena que no sabia identificar el que era.  

Espero que us sigui d'utilitat. 

dimecres, 30 d’octubre del 2013

ESTABLIR RELACIONS

Hola!!!
Necessito la vostra ajuda: teniu làmines que ajudin a establir relacions? 
Per exemple:
- platja: Els infants han de trobar algunes d'aquestes imatges: tovallola, crema solar, para-sol, salvavides... 
- bosc: ocells, arbustos, nius, arbres...

Moltes gràcies ;) i bona Castanyada!!!! 


diumenge, 27 d’octubre del 2013

LAVABOS DIFERENTS




Els lavabos són llocs de pas, però crec que hauríem de ser conscients del seu "potencial":

- podem penjar fotos dels hàbits o de "ganyotes" a prop de la pica o del mirall
- podem penjar una graella (per enganxar-hi gomets) perquè els alumnes siguin conscients el nombre de vegades que tiren de la cadena
- i per què no pengem alguns murals que hagin fet els nens/es?

Un altre tema serà com dissenyem els lavabos...


 


Teniu altres idees?

diumenge, 20 d’octubre del 2013

CAPITÀ PHILLIPS



Direcció: Paul Greengrass
Actors i actrius: Tom Hanks, Barkhad Ardi, Barkhad Abdirahman, Catherine Keener...
Producció: EE.UU., 2013.
133 minuts.
Gènere: Thriller
Aquesta pel·lícula és basada en un fet real (2009) i en Tom Hanks interpreta al capità de la tripulació.
Petit resum: Un vaixell navega per la costa de Somàlia i, per allà és habitual que hi hagi pirates que roben i segresten vaixells americans o europeus. En fi, els protagonistes són segrestats pels pirates.
Què m'ha sorprès?
M'ha sorprès que els "actors" que fan de pirates, facin por amb la seva mirada. Han interpretat molt bé els seus papers ja que hi ha escenes bastant aterridores.
També, m'ha agradat molt la interpretació d'en Tom Hanks. Tot s'ha de dir, sempre m'han agradat les seves pel·lícules com "Náufrago" (2000) o "La Milla Verde" (1999).
Escena memorable?
Quan el capità Phillips està a la infermeria.
Si voleu passar una estona amb tensió i "asfíxia"...aquesta pel·lícula no la podeu deixar pas escapar.  



dimecres, 16 d’octubre del 2013

PROBLEMES AMB ALGUNES FAMÍLIES

Cada escola és un món i cada classe també. 
Aquesta frase resumeix un dels "problemes" o, més ben dit, "situacions" que es poden donar a l'aula i fora d'ella:

Hi ha famílies que protegeixen bastant el/la seu/va fill/a i qualsevol ferida que porti, es pot convertir en una bomba de rellotgeria. 
Per exemple: si per tu és una petita rascada, per ells és una ferida considerable. 

Degut això, hi ha famílies que poden arribar a culpabilitzar i a insultar a la família del nen/a que ha "molestat" al seu fill/a. Fins i tot, el poden arribar a amenaçar dins o fora de l'escola.

L'ESCOLA QUE HA DE FER?
Caldria fer dues reunions amb les dues famílies (o més implicades) i fer entendre que a l'escola es vigilen els i les nens i nenes i que a, vegades, passen aquestes situacions. Els infants estan aprenent a respectar-se i necessiten temps per créixer i acceptar les normes de convivència.

No sé si us hi heu trobat, però a les aules hi ha alumnes que es "queixen sovint" (es mostren sensibles) per petites topades (que ells moltes vegades ens diuen que "X nen/a m'ha pegat"). 

En fi, aquestes situacions poden generar impotència i frustració als/les mestres i a les famílies. 

Cal prevenir aquestes situacions i actuar ràpidament fent mediació. 

El que està clar és que els nens/es es veuran tot el curs i que "es toparan" en algun moment del dia. Cal "patir" tot el curs per això? Què en penseu? Sí és així, m'espera un curs bastant llaaarg...

diumenge, 13 d’octubre del 2013

LA CAPSA DELS COLORS

Avui us porto la "capsa dels colors". 

 
Com es juga?
Podem fer una rotllana i donem a "cada voluntari" un pal d'un color i l'han de relacionar amb el forat del mateix color. És un joc de lògica i, de pas, treballem la motricitat fina. 
També, podem fer que cada alumne verbalitzi de quin color és el pal i on l'han de posar. 

Ingredients:
- capsa de sabates
- paper per folrar (airox fix de colors)
- pals de gelat de diferents colors o escurapipes
- gomets de colors
- cúter

Us deixo l'enllaç d'un altre joc de lògica del bloc Mira què fem ara!

dilluns, 7 d’octubre del 2013

RECURS EMOCIONAL

He trobat aquest recurs per felicitar als i a les alumnes. Podríem dir que és com el recurs de la peixera que us vaig informar ja fa alguns mesos, però amb la diferència que si els infants es portaven bé estaven dins la "peixera". Què us semblen els dos recursos?

I aquí deixo algunes preguntes:
- i si un alumne no té cap gomet? (clar que hem de buscar la situació idònia perquè l'aconsegueixi...). 
- i quants gomets hi cabran? 
- i quina "recompensa" tindran? Sempre dic que no sigui una recompensa material (no regalar ni comprar res) sinó "emocional": fer un pastís, fer un mural, veure una pel·lícula, que s'endugui la mascota viatgera, que ens porti la seva joguina preferida.... 


EL LLIBRE DELS GATETS I LES GATETES


Fa uns mesos us vaig penjar idees i possibles activitats per treballar el projecte dels gats a l'aula. Doncs aquest curs som la classe dels gatets i les gatetes i he preparat aquest llibre. El podeu plastificar i enquadernar i/o anellar i deixar-lo al racó dels gatets. 

Espero que us sigui d'utilitat. 


dimecres, 2 d’octubre del 2013

HÀBITS - LAVABO II

Un any més faig P3 ( i van dos cursos seguits) i tinc un dilema que us vaig comentar l'any passat. Com organitzar-se per fer pipi, rentar mans i beure aigua?
Penseu que no és el mateix estar sol/a que amb un/a altre/a mestre/a que t'ajudi... .

He vist que hi ha gent que fa això:
- primer fan pipi a l'aula, després es renten les mans amb aigua i sabó i, per últim, beuen aigua. Però clar, si veuen aigua al final de tot, els nens/es no estan assedegats???? Es fa això per intentar "controlar-los" i, si és així, després podran beure aigua?
En fi, són accions que em fan pensar que com a recompensa tenen l'aigua.... .

- altres (jo m'incloc) fan això: beuen aigua, fan pipi i es renten les mans.
Per què primer veuen aigua? Perquè crec que és una necessitat bàsica després d'estar 45 minuts al pati. Per això vaig prioritzar primer beure aigua.... .


Carme, em sembla que provaré això de fer pipi al lavabo del pati ja que en tenim tres (a l'escola de l'any passat en teníem dos).

diumenge, 22 de setembre del 2013

50.000 VISITES

Hola!!!
Avui he mirat el comptador i la maleta ha passat de les 50.000  visites!!! Ostres!!!

El 50.000 és un gran nombre pel fet que ha arribat quan:
- el bloc ha fet 2 anyets
- i quan ens hem iniciat en el Pinterest

Així doncs, moltíssimes gràcies per seguir-nos i recolzar-nos. 

Molt aviat esperem informar-vos dels "viatges de la nostra maleta" per les diferents escoles de Catalunya.  

dissabte, 21 de setembre del 2013

PROJECTES EMMAGATZEMATS

Una proposta que pot ser molt adient és tenir un registre de tots els projectes realitzats a l'escola. 
Per què?
- per facilitar la nostra feina i dels companys/es (més endavant potser es tornarà a treballar el tema que hem escollit)
- per saber, a llarg termini, els interessos dels infants de la nostra escola i del nostre barri
- per enregistrar tot el que s'ha treballat durant un llarg període de temps a l'escola

Aquest document (graella) on s'especifiquin tots els projectes, cal que tots els mestres el tinguin a la carpeta d'aula. A més a més, la unitat de programació i el dossier del projecte (fitxes i/o propostes) se l'hauria de quedar el/la cap d'estudis o qualsevol mestre de l'equip directiu. 

Què en penseu?


dijous, 19 de setembre del 2013

ESCOLA ACTIVA

Hola companys/es, 
us adjunto l'enllaç d'un article que parla de l'escola activa. 

El mestre que entrevista es diu Jordi Mateu Zorita i comenta que hi ha tres necessitats bàsiques que cal prioritzar:
- sentir-se protegit
- sentir-se vinculat i reconegut, 
- i sentir que tens suficient autonomia per desplegar el teu desig intern

http://www.educacionviva.com/Documents/ARTICULOELPERIODICO.pdf

Que tingueu bona lectura ;)

dimecres, 18 de setembre del 2013

EL MUSEU DELS CONTES


Aquí teniu una proposta per a dinamitzar la vostra biblioteca d'aula i/o de l'escola:


dsc00290


EL PINTEREST DEL BLOC

Us passo el link del Pinterest del bloc:

Al final m'he animat i veig que és una eina molt útil, propera i eficient ja que pots trobar ràpidament tot allò que busques. 

Intentaré afegir el gadget (però no hi ha manera) i també intentaré penjar la icona del Pinterest a les fotos que vagi penjant. Si algú sap com fer-ho, ho agrairia molt.

Moltes gràciesssss ;)

dijous, 12 de setembre del 2013

Qüestió de vàters

Normalment les aules de les escoles són "explotades" en nombre d'alumnes. A infantil és necessari disposar de més de tres vàters tenint en compte que les aules són de 25 o més alumnes. 
En aquestes edats els infants no estan capacitats per aguantar-se i fer llargues cues quan han de fer les seves necessitats, així que el fet de fer les hàbits higiènics es pot convertir en una autèntica "tortura". Seria necessari disposar de 4 o 5 (o més) vàters.
Cal esmentar que hem d'educar per l'espera i la paciència, però cal ser pràctics i eficients.  

Per cert, és necessari que els infants puguin tirar de la cadena per tal d'afavorir la seva autonomia (hi ha escoles que tenen les cadenes massa curtes). 

diumenge, 8 de setembre del 2013

L'ARQUITECTURA DE LES ESCOLES

Com creieu que seria l'escola ideal tenint en compte la seva arquitectura?

Si les escoles són destinades als infants cal que siguin construïdes tenint en compte l'alçada dels infants. És molt adient que ens ajupim per veure el que "veuen o no veuen" els nosaltres alumnes per tal d'entendre la seva manera d'actuar i de moure's per l'aula. 

ALGUNES IDEES:
- caldria tenir finestres a l'alçada dels infants (que no els tapin ni que s'hagin de posar de puntetes) per tal de poder veure el paisatge
- caldria tenir llums que no provoquin cap reflex a la pissarra
- cada aula hauria de tenir una porta d'accés al pati i una porta per anar al lavabo (almenys a infantil)
- seria convenient tenir una pica a l'aula
- caldria tenir espais a l'aula o a l'espai comú (passadís) amb armaris que tinguin cortinetes per amagar-se
- en el passadís es podria tenir un tauler amb poms, mànecs, picaportes o pestells (forrellats) com a recurs per treballar la motricitat fina i la manipulació
- podria ser interessant tenir al pati aixetes a l'alçada dels infants i tenir el terra adaptat per fer jocs d'aigua (rajoles específiques)
- al pati hauria de tenir espais per amagar-se i es podrien penjar objectes perquè els nens/es poguessin tocar les diferents formes i textures d'aquests objectes ( per exemple: penjar una part de les persianes o petits taulers sensorials....)
- l'escola hauria de tenir un porxo en cas de pluja ja que és molt estressant no poder sortir al pati quan plou
- i, sobretot, aprofitar tots els espais: el passadís podria ser el lloc ideal per fer racons, ambients o espais, entre moltes altres coses.  

Cal afegir que...
- ELS ARQUITECTES HAURIEN DE PARLAR AMB ELS I LES MESTRES PER TAL DE CONSTRUIR UNA ESCOLA ADAPTADA I PROPERA A TOTS/ES
- l'escola hauria de ser construïda amb materials reciclats i sostenibles
- a l'aula hi hauria d'haver materials naturals i reciclats: cloïsses, pals, pedretes, fustes per fer-hi construccions, taps... 


Hem d'aconseguir fer escoles eficients (en tots els sentits), flexibles, adaptades a les característiques dels infants.

dijous, 5 de setembre del 2013

MUNTAR L'AULA

Molts mestres cada any viuen el "canvi" d'escola amb il·lusió i amb prudència. 
Algunes escoles durant l'última setmana de curs (juny) fan que els tutors/es hagin de deixar l'aula endreçada, amb les joguines netes* i el material preparat. I, això és molt d'agrair quan comences ja que tens una "feina menys" per fer.
I si resulta que arribes a l'escola i cal fer la bugada de la roba de les nines, mirar si els retoladors funcionen, fer la comanda del material del curs i les sortides???? Comences la primera setmana de setembre amb certa tensió i atabalament ja que estàs assimilant el funcionament de la nova escola.... 

Així doncs, faig una crida perquè les escoles que no tenen aquest "hàbit" de deixar les aules preparades pel curs vinent ho facin ja que s'agraeix molt. Jo crec que és més adequat netejar les coses durant el mes de juny que durant la primera setmana ja que també es pot ajuntar el fet de fer la primera reunió de P3 o les entrevistes. 

BON INICI DE CURS!!!!

*Algunes escoles durant el mes de juny, donen les joguines a les famílies perquè les rentin amb els seus fills. És una activitat divertida i així els nens/es aprenen a ser responsables i van assimilant que vindran nens/es més petits i que ara seran més grans i canviaran d'aula.  

dimecres, 4 de setembre del 2013

EL CUC QUE MAI...

El cuc que mai no havia vist el sol 

Us portem un altre conte rescatat de l'oblit. 
Títol: El cuc que mai no havia vist el Sol
Autor: Elisa Ramón Bofarull
Editorial: Edebé (Barcelona).
Descripció:
Hi havia una vegada un cuc que vivia sota terra. Era feliç. Però un dia va decidir treure el nas fora de casa. Volia veure el Sol.
Tema transversal: Amistat-AmorE. Ambiental

UN REGAL MOLT GROS


 
Autor: Carl Norac
Traductor: Pau Joan Hernàndez
Il·lustrador: Émile Jadoul
Barcelona: Baula, 2004.

Argument: El pare d'en Lluís no troba cap ós de peluix que li agradi. I decideix anar al bosc a trobar-ne un de veritat....

Com a fet a destacar és que a vegades és difícil escoltar la paraula "gros" ja que s'acostuma a canviar per "gran". I no és el mateix, com bé diu Jordi Sedó: "Direm gros tan sols si volem posar l'accent en el volum d'un cos" (una caixa grossa, voluminosa) i "direm gran per parlar de la capacitat o la superfície" d'un objecte o lloc (un jardí gran).  

dimarts, 3 de setembre del 2013

ABECEDARI A L'AULA?




Abecedari a l'aula? Algú diria: - no gràcies!. 

Tenir un abecedari penjat a l'aula ens és molt útil, però ara cal? Jo crec que no perquè aquestes lletres, símbols, formes... pels infants no els és útil, sobretot a P3. Jo crec que perquè sigui significatiu aquest material o recurs ha de ser "viscut" i, perquè això passi, és millor que aparegui a l'aula i no trobar-lo allà. 

Què en penseu?

diumenge, 1 de setembre del 2013

SOPA DE CONTES

Aquí teniu una col·lecció ben diversa de contes realitzats per Xavier Salomó i Meritxell Martí (Editorial Barcanova). 

Extret de l'editorial Barcanova: "Aquesta col·lecció de contes, per a infants de 4 a 6 anys, té la voluntat de despertar l’interès dels nens i les nenes amb un text senzill i divertit que acompanya unes il·lustracions molt treballades. En cada llibre hi trobareu una làmina que representa l’estançia on transcorre l’acció del conte i els personatges imantats que hi surten".

Que tingueu un curs ben dolç i ensucrat!!!

divendres, 30 d’agost del 2013

Què fan els llibres quan no hi som?

Aquí teniu un petit vídeo que podem anomenar: Què fan els llibres quan no hi som?





dijous, 29 d’agost del 2013

EL BLOC FA ANYS

Sembla mentida, però avui el bloc fa 2 anys!!!
Dos anys que hem après junts, hem compartit vivències i divagat plegats...

En aquests darrers anys, el bloc ha publicat més de 280 entrades i hem penjat més de 600 comentaris. 

El bloc comença a fer-se gran gràcies a vosaltres. 

Moltíssimes gràcies a tots i a totes per les més de 46.000 visites i els 40 seguidors/es. També agraïm els/les seguidors/es ocasionals. 

Com a curiositat, les entrades més visitades són les següents:

- Il·lusions òptiques
Projecte Els dinosaures
- Projecte Els esports
Recull de frases pels informes
- Cançons sobre els/les gegants/es
- Celebrar els aniversaris
- Contes sobre Joan Miró
- El carter Joliu
- Activitats d'educació emocional
- Treballem la motricitat fina

En aquest darrer any (o curs), no he publicat tantes entrades com voldria. Potser no he tingut gaire inspiració. Però, això no vol dir que hagi deixat la "blogosfera". Aniré publicant sempre que trobi coses interessants. 

Ens llegim  ;)  

dilluns, 26 d’agost del 2013

US RECOMANEM... The Straight Story

Sempre m'han agradat les pel·lícules que no són gaire conegudes sigui per la temàtica, sigui perquè el públic no ha recolzat aquest tipus de registres, sigui pel baix pressupost o qui sap. 

Avui us porto la pel·lícula "The Straight Story" dirigida per David Lynch i estrenada al 1999. 
No recordo qui me la va recomanar, però un cop digerida ja forma part de la meva llarga llista de pel·lícules per recordar. 


La història és ben senzilla: un senyor gran vol anar a veure el seu germà, que fa anys que no veu, perquè ha patit un infart. Com que no pot conduir, decideix conduir el seu tallagespa. I podem dir que és un viatge de redempció, d'alliberació i d'expiació. Cal dir que mentre el protagonista viatja, coneix a gent ben diversa. 

Què faríem de les pel·lícules sense les bandes sonores? La música ens atrau certs sentiments, emocions... ens pot posar la pell de gallina, ens pot recordar algunes situacions que hem viscut, ens transforma, ens canvia i no ens deixa pas indiferents. 
Aquí teniu l'enllaç per si voleu tastar una mostra de la BSO. 

Com a fet destacable, em va agradar el paper del protagonista, Richard Farnsworth i, vaig saber que malaraudament, aquesta va ser la seva darrera pel·lícula perquè l'any següent es va suicidar. Abans de saber aquesta notícia, vaig pensar que "interpretava" molt bé el seu paper ja que hi havia molts moments en que es veia que "patia", és a dir, es podien veure "les xacres de l'edat" i no em pensava que això podia ser degut als càncers que patia (càncer de pròstata i d'ossos). [recordemos a...] 

En definitiva, crec que una bona pel·lícula és aquella que ens permet identificar-nos amb els personatges, fa que els acompanyem en el seu viatge i alhora també fem un viatge d'introspecció. I un altre toc indispensable és aquell que quan acaba la pel·lícula ens preguntem: i ara què? com continua la història?

Aquí teniu més informació

ALGUNES IDEES (secundària):

Què podem treballar?

1. Referents a l'autor/director i a la situació temporal
Analitzar la vida de director i el moment en què es realitzà la pel·lícula (situació política, econòmica, social....). 
2. Referents a les característiques tècniques: 
-  càmera: girs, enfocaments,... .
- música: estil (folklore,...),instruments, selecció de la música depenent de la situació emocional...  
- els sons (foc, fulles, grills...) i les comparacions: la soledat, el caliu,... . 
3. Referents a la/es temàtica/es 
Per exemple:
- valors que promou la pel·lícula (a qui influeix el protagonista? a la gent que coneix, a la gent desconeguda....)
- paral·lelismes: quan inicia el viatge es pot veure com els tractors recullen la collita i ell segurament està realitzant la seva última collita; ell va lent i segur en el seu viatge i tothom va molt ràpid (camió, ciclistes....); etc. 

4. Referents a la interpretació dels personatges i els actors i les actrius
Podem valorar subjectivament i objectivament la seva interpretació: què ens ha transmès, com ens hem sentit, què ens ha fet emocionar, què no ens ha agradat, etc. 
També, podem buscar característiques d'aquesta pel·lícula que ens aproximin a altres de la mateixa temàtica. 
Per exemple: Hi ha certs aspectes que (per mi), s'assemblen a la pel·lícula "Regreso a Bountiful" (1985). Per cert, us la recomano ;)


Heu vist aquest pel·lícula? 

diumenge, 18 d’agost del 2013

UN ALTRE PREMI

 
L'Anna del bloc Petit Món ens envia aquest premi tan dolç :)
Així doncs, us envio aquest premi perquè el repartiu. 
Gràcies Anna i felicitats pel teu "primer anyet".