dijous, 29 de març del 2012

ALLÀ ON ELS ARBRES CANTEN

-GALLEGO GARCÍA, Laura. Allà on els arbres canten. Coral Romà (il.) Barcelona : Cruïlla, 2011


Hola a tothom!
Com sabeu estic fent un curs relacionat amb el PLEC i hem de reflexionar sobre els llibres que ens han recomanat. Espero que us sigui d'utilitat.

En pocs dies he pogut llegir aquest llibre i m'ha agradat molt. S'ha de dir que m'agraden els llibres de temàtica medieval i aquest ha estat un viatge molt emocionant ja que m'ha enganxat des del primer moment com els següents llibres: "Els Pilars de la terra" de Ken Follet (medieval), "la Sombra del vent" de Carlos Ruiz Zafón,  "El vuit" i "El foc" de Katherine Neville (XX) i "La escribana de París" de Sabrina Capitani (medieval).  

En primer lloc, la portada i la contraportada del llibre ja sembla força interessant i al darrere podem trobar les recomanacions de diferents "experts literaris". També, m'ha sorprès els dibuixos i elements vegetals que podem trobar al llarg del llibre i les lletres "capitulars" d'estil medieval. A més dels títols de cada apartat, ja que són molt LLARGS (de moment no he trobat cap altre llibre amb els títols tan llargs).
En segon lloc, la història és molt bonica, fascinant, hi ha aventures, misteris, drama....en fi, és perfecta!
En tercer lloc, el títol "Allà on els arbres canten" et dóna una pista molt important: els protagonistes hauran d'anar allà per saber la veritat i fer alguna cosa.

Per acabar, només dir que val molt la pena si us agraden aquest tipus de novel·les.

Meritxell

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada