dissabte, 4 d’agost del 2018

INFORME DE VIDA LABORAL


Quan comences a treballar pel Departament, poca gent t'explica de petites coses que ens afecten. Durant el primer any (era interina), vaig sol·licitar veure el meu informe de la vida laboral i no em van donar d'alta els del Departament (no constava que havia treballat durant un any a la mateixa escola). I què cal fer?
  1. contactar amb els serveis territorials: ells t'elaboraran un certificat/escrit d'empresa amb la teva alta i baixa (si és el cas)
  2. anar a l'oficina de la seguretat social amb l'informe i sol·licitar la modificació dels efectes de l'alta. Em van demanar que sol·licités el TC-1 i TC-2 (aquests documents eren els oficials l'any 2008. Ara s'anomenen RLC i RNT). 
Aquest tràngol que vaig patir, em va fer veure que sempre cal estar a l'aguait i que de tot s'aprèn. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada