dissabte, 10 de març del 2018

MUJERES QUE COMPRAN FLORES

Títol: Mujeres que compran flores
Autora: Vanessa Montfort
Editorial: Plaza Janés, 15 edició (2007)

megustaleer - Mujeres que compran flores - Vanessa MontfortCrítica: Un d'aquells dies que entres en una llibreria i veus que sobresurt - aquesta novel·la- amb un cartellet. Mires la portada i contraportada i decideixes que tornes amb aquesta petita joia. Sincerament, no buscava cap llibre, però no m'hi vaig poder resistir. 
La lectura d'aquesta novel·la ha estat amena, fascinant, encoratjadora... i moltes situacions quotidianes les he vistes reflectides en la majoria de les pàgines. Ha posat paraules a allò que he viscut o visc diàriament. Em sento identificada amb els personatges... M'hagués agradat saber què passa després... però m'ho imagino. 

Ha estat interessant el "cameo" que fa l'escriptora i saber el títol a l'ocàs del llibre. A vegades les veritats fan mal, però ens ajuden a millorar. Per cert, no sabia que existia el Jardín del Ángel. 

ALGUNES FRASES:
- Pàgina 409: Qué absurdo y cuánto dolor había causado tener que lidiar con el rechazo de una sociedad cuyo único entretenimiento era saber si tenías o no un hombre al lado. 
La escritora Vanessa Montfort.

Portada del llibre: 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada