dimecres, 29 de juliol del 2015

Manazuru


Portada Manazuru

Títol: Manazuru. Una història d'amor
Autor: Hiromi Kawakami
Editorial: Quaderns Crema, 2013

Estic encisada per aquesta gran escriptora: l'Hiromi Kawakami. 
Casualment, buscava novel·les relacionades amb la solitud i vaig trobar un blog que recomanava el llibre "El cel és blau, la terra blanca" de la mateixa autora. Aleshores, vaig anar arreplegant totes les seves novel·les:  "Allò que brilla com el mar" i "El senyor Nakano i les dones". 
Francament, totes són recomanables i estic esperant amb candeletes que publiqui una altra novel·la; la seva escriptura reconforta, et fa present, t'empeny en el gran embolic de sentiments dels protagonistes i et fa somniar. Mostra tenir una gran sensibilitat poètica ja que les paraules descriuen intensament petits detalls quotidians i et fan fluir.  

2 comentaris:

  1. Gràcies guapa!
    Tindré en compte aquesta recomanació per les lesctures d'estiu, gràcies per compartir-les.
    Una forta abraçada.
    MªÀngels

    ResponElimina
  2. Hola m.àngels!!!
    De ben segur que et quedaràs atrapada per algun dels seus llibres. Ja m'ho explicaràs, eh?
    Un petonet,
    Txell

    ResponElimina