Aquí teniu una proposta per a dinamitzar la vostra biblioteca d'aula i/o de l'escola:
Una petita maleta amb propostes i reflexions sobre la pràctica educativa enfocada a infantil.
Etiquetes
ABN
(20)
ADAPTACIÓ
(13)
AMBIENTS
(26)
AMI
(4)
ApS
(2)
EQUIP DIRECTIU
(16)
FER DE MESTR@
(213)
Hort
(5)
INFORMES
(12)
Lectures personals
(119)
Límits i normes
(11)
P3
(428)
P4
(413)
P5
(429)
TBL pensament visible
(10)
TFM
(2)
Warhol
(1)
agraïments
(44)
astronautes
(3)
avaluació
(13)
biblioteca
(142)
calendari
(4)
castellà
(15)
cicle inicial
(62)
cicle superior
(45)
cinema
(13)
circulars
(4)
ciències socials
(32)
coeducació
(4)
conferència
(5)
consciència fonològica
(16)
contes
(142)
dinosaures
(4)
embaràs
(7)
emocions
(120)
entrevistes
(4)
escola
(98)
escola bressol
(9)
esquema corporal
(4)
experimentació
(18)
expressió oral
(18)
família
(34)
filosofia
(13)
final de curs
(15)
gats
(7)
gegants
(8)
grafomotricitat
(7)
hàbits
(22)
imants
(2)
jardiners
(12)
jocs
(17)
lectoescriptura
(90)
llengua
(11)
llibres
(53)
llum
(13)
lluna
(3)
matemàtiques
(67)
materials de la maleta
(6)
mort
(4)
motricitat fina
(15)
museu
(6)
música
(48)
natura
(9)
pedagogia
(12)
pel·lícules
(21)
percepcions
(12)
pirates
(5)
plantes
(9)
plàstica
(79)
primària
(103)
projectes
(168)
pràxies
(4)
psicomotricitat
(13)
racons
(13)
reciclatge
(12)
reflexions
(54)
relaxació
(6)
secundària
(41)
setmana cultural
(6)
sortides
(7)
teatre
(13)
temps
(3)
tortugues
(3)
unicorns
(1)
valors
(86)
àlbums
(14)
àlbums il·lustrats
(28)
dimecres, 18 de setembre del 2013
EL MUSEU DELS CONTES
Aquí teniu una proposta per a dinamitzar la vostra biblioteca d'aula i/o de l'escola:
Etiquetes de comentaris:
biblioteca,
contes,
escola,
P3,
P4,
P5,
primària,
secundària
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Quina experiència més original!!! Me l'apunto!! Gràcies per compartir-la!!
ResponEliminaUna abraçada!
Hola Marta,
ResponEliminagràcies a tu.
Compartir ens fa créixer.
Txell
M'encanta aquesta experiencia Txell. És molt original !!!!
ResponEliminaMe n'apunto la idea !!!!
Petonets guapa
Hola Magda,
ResponEliminagràciesssss ;)
Seguiré buscant idees i/o propostes per a dinamitzar les "biblios" ja que sovint les deixem abandonades....
Un petonet.