dilluns, 6 de maig del 2013

US RECOMANO....




Fa temps, vaig trobar un bloc que recomanava la lectura d'un llibre amb un títol ben especial "El cel és blau, la terra blanca" de la Hiromi Kawakami. 
No sé si va ser pel títol o per l'argument, però al final el vaig poder aconseguir i, em va sorprendre, que me'l polís amb menys d'una setmana (això depèn de la feina que tens....). Aquest llibre em va enganxar i vaig tornar a la llibreria per aconseguir un altre llibre de l'autora i me'n van endur dos ja que en aquella setmana els hi va arribar el nou llibre que havia publicat. En fi, ara tenia "Allò que brilla com el mar" i "El senyor Nakano i les dones", tots aquests llibres són publicats per l'editorial Quaderns de Crema


En aquests llibres, l'autora comparteix moltes emocions i valors de la societat japonesa. Hi podem trobar l'esperança, la lluita constant, la fragilitat de la vida, les frustracions..... i moltes coses més. Alhora, ens descriu els petits detalls, que passen al nostre voltant i, que a vegades no en som conscients. 



Que tingueu bona lectura!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada