dissabte, 23 de març del 2013

EL LLENGUATGE SECRET DE LES FLORS




Fa una setmana que m'he comprat el llibre "El lenguaje de las flores" (edicions salamandra, 2012) de Vanessa Diffenbaugh i ja l'he acabat. Així doncs, si teniu temps i "us enganxa", crec que en tres dies us el llegireu. 
Ara no recordo on vaig trobar la recomanació, però me n'alegro d'aquesta compra. 

És una novel·la encisadora, absorbent i delicada com les flors. Aquestes són les altres protagonistes d'aquesta història. Sincerament, tens més ganes de saber com continua la història i, això és un gran senyal que el llibre t'ha agradat i ha fet "el seu efecte" en tu. No sé si m'explico. Crec que passa el mateix amb les pel·lícules.... .

Un aspecte m'ha deixat bocabadada és que a la societat victoriana era molt important aquest llenguatge de les flors per comunicar-se. Suposo que passa el mateix amb els "tradicionals ventalls". 

ALGUNES CURIOSITATS SOBRE ELS SIGNIFICATS DE LES FLORS:
- Vesc: "Supero tots els obstacles" [oi que és tradicional fer-se un petó si coincideixen un noi i una noia sota el vesc? D'aquí ve el significat d'aquesta planta?]
- Camèlia: "El meu destí és a les teves mans".

Bona lectura!!!!


2 comentaris:

  1. Gràcies per la recomanació Txell! La meva època de gruspir llibres és a l'estiu així que me'l reservo!
    Una abraçada i bon descans!

    ResponElimina
  2. Hola Olga!
    Quan estic "col·lapsada", llegeixo mooolts llibres. Ahir vaig començar un altre i ja vaig per la meitat!!!! hahhahahha.
    Aviat publicaré una nova entrada.

    Descansa i bones vacances!!!
    Un petonet.

    ResponElimina