dijous, 21 de febrer del 2013

ORGANITZACIÓ TEMPORAL: HORARIS VISUALS


Per tal de donar seguretat a l'alumnat, podem tenir fotos de qui vindrà i sobre què farem al llarg de la setmana (per exemple: fotos de les mestres, dibuixos de psico, plàstica, música....).

I on ho podem col·locar? 
Jo crec que un bon lloc per posar tot això és a sobre dels cartells dels dies de la setmana.

Però, utilitzeu altres recursos??? Teniu una graella més extensa on es veu què cal fer quan entrem del pati, entre d'altres coses?

Us deixo uns enllaços molt interessants:

 http://lacasetaeliastormo.blogspot.com.es/2012/04/organitzar-les-vesprades-despres-de-les.html

Seqüència de les rutines:
http://dirigiendomanitas.blogspot.com.es/2010/06/organitzacio-del-temps-per-rutines.html



7 comentaris:

  1. Gràcies Txell pels enllaços. Aquest curs és el primer any que faig un horari pels alumnes i m'anirà molt bé canviar algun dels dibuixets que no m'acaben d'agradar. M'està funcionant molt bé. Als nens els agrada saber què fan després i sempre l'estan consultant, però no ho havia fet mai perquè jo no soc massa metòdica i a vegades no respecto l'horari.
    Una abraçada!

    ResponElimina
  2. Comparteixo que és molt interessant ajudar a seqüenciar el temps i a anticipar les activitats amb aquests recursos.
    Jo a la classe, a l'espai de la rotllana, hi tenia una cartolina amb un quadre de doble entrada (dies de la setmana/matí i tarda) amb dibuixos de les activitats a fer. Cada matí, l'encarregat/da ens explicava que faríem. Els agradava molt!
    Bon cap de setmana!

    ResponElimina
  3. Hola noies!
    Me n'alegro que us sigui d'utilitat.

    Carme: Tens alguna foto del teu horari?

    Gràcies i bon cap de setmana!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Txell,
      no tinc cap fotografia, quan estava a l'escola l'últim que pensava era que en necessitaria per a la blogosfera ha,ha, ha.
      En posar-me malalta el vaig deixar a l'escola, no sé si encara el tenen, quan hi vagi ho miro i el fotografio.
      Si no et torno a dir res és que ha desaparegut, ja saps: "cada maestrillo tiene su librillo".
      Petonets

      Elimina
  4. Moltes gràcies per compartir un recurs del nostre bloc...ens ha fet molta il·lusió!!!! Bon cap de setmana

    ResponElimina
  5. Hola!
    De res :)

    Heu fet una bona feina.

    Un petonet.

    ResponElimina
  6. Hola Carme!
    Ja és habitual això.....hahhaha.
    Gràcies!!!
    Un petonet.

    ResponElimina