dilluns, 11 de febrer del 2013

LES FLORS DE BACH

Bufff aquesta és la quarta entrada que faig avui al bloc. Em sembla que és el primer cop que em passa!!!! En fi, ja fa dies que volia publicar aquesta entrada sobre les flors de Bach. 

Com sabeu, les flors de Bach són plantes que tenen diferents propietats: ens poden relaxar, ens poden ajudar a ser més oberts i un llarg etc.

I aquí la meva pregunta: 
- Teniu infants que prenen flors de Bach?
Si la resposta és sí, us pregunto: Heu notat els resultats?
I encara una pregunta més inquietant: 
- Com és que les prenen?
Si la resposta és que són infants neguitosos, hiperactius, dispersos.....potser el més adient és que "gastin aquesta energia", jugant al parc, corrent..... en definitiva, sent infants????

Creieu que aviat ens tocarà "treure" aquesta energia, tot fent exercici, abans de començar les classes per captar l'atenció dels nostres infants (perquè siguin més receptius)?

I, per acabar, sabem que les flors de Bach són naturals, però és natural que els infants les prenguin? 

3 comentaris:

  1. Txell,
    sí he tingut infants que prenen flors de Bach i jo també!
    Sí he notat els resultats i en moments emocionalment complicats m'ha anat molt bé.
    Hi ha diferents flors que serveixen per les pors, per les inquietuds, per ..., per..., per...
    Evidentment si els teus alumnes les prenen perquè tenen massa energia està clar que el que els cal és córrer una mica.
    Però si tenen terrors nocturns que no els deixen descansar, si els costa fer l'adaptació a l'escola, etc. les flors de Bach els poden anar bé!
    Algunes vegades les he recomanat a mares sobreprotectores que tenen por de perdre el seu fill quan aquest comença a anar a l'escola ha,ha,ha.
    Petonets alternatius

    ResponElimina
  2. Avui estàs molt treballadora! i jo estic intrigadíssima per les respostes que rebràs perque jo no en tinc cap. A veure si ens ajuden a les dues
    Ptns

    ResponElimina
  3. Hola noies!
    És un tema bastant complicat, però els nens que les prenen són nens inquiets, que fan rebequeries, que no accepten un "no" per resposta.... . I, certament, es noten els resultats. Així que estic bastant contenta! :)

    Gràcies noies!!!

    ResponElimina