dilluns, 16 de juliol de 2012

INNOVAR ELS HÀBITS

M'agraden molt els cicles pedagògics, és a dir, aquelles reunions en les quals comentem aspectes metodològics,  i/o el tarannà del cicle o de l'escola. No sé si us heu adonat, però, per "manca" de temps, molts cops fem cicles organitzatius per tal de parlar d'aspectes "URGENTS" com: la pròxima sortida, la circular que s'ha d'entregar, etc. [NO DIC PAS QUE SIGUI NEGATIU]. 

Així que avui us plantejo la següent pregunta: ÉS NECESSARI FER "DE LA MATEIXA MANERA", DURANT TOT INFANTIL, EL BON DIA?

Un canvi que ens pot ajudar a captar l'atenció dels infants pot ser el següent:

- cada trimestre canviar la cançó del BON DIA (el bon dia de la Dàmaris Gelabert, Cada dia al matí.....)

- seria convenient que, durant l'entrada, en la qual els infants juguen lliurement, posessin la foto o la targeta del seu nom i DESPRÉS a l'hora de fer la rotllana entre tots "féssim" el bon dia? A més de reflexionar sobre qui no ha posat la targeta, com és que no ha vingut, etc. 


- i un altre aspecte important és COMPTAR QUANTS HAN VINGUT, QUANTS HAN FALTAT, QUANTES NENES I NENS HI HA, ETC. 

Gràcies per les aportacions!!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada