dimarts, 24 de juliol del 2012

CONTES DIFERENTS: CONTES D'HUMOR


Els llibres o àlbums il·lustrats d'humor són genials!!!! En aquests, hi ha un persontage que no s'adona d'alguna cosa, un altre personatge el persegueix, etc. 

Aquí us poso un petit recull que me'l va recomanar la Lara Reyes:
- El meu gat és el més bèstia de Gilles Bachelet  (editorial la Magrana)
http://cistellviatger.wordpress.com/2008/11/15/el-meu-gat/ 
- Quan el meu gat era petit de Gilles Bachelet 
- Buenas noches, gorila de Peggy Rathmann (Edicions Ekaré)
http://elpucherodeloscuentos.com/index.php?page=shop.product_details&category_id=1&flypage=shop.flypage&product_id=440&option=com_virtuemart&Itemid=2

ALGUNES IDEES PER TREBALLAR L'ANTERIOR CONTE:


- L'Angelina surt a fer un tomb de Pat Hutchins (Kalandraka)
És un llibre editat al 1968 i, això vol dir, que la història encara "enganxa" i ens és "útil". 

I el següent conte pot ser recomanable per a 2n o CM:

LETÉN, Mats. Finn Herman. Hanne Bartholin (il.) Barcelona : Libros del Zorro Rojo, 2009

Comentari: El llibre "Finn Herman" m'ha resultat molt atractiu i divertit. En Finn Herman és un cocodril molt "bo" que un bon dia passeja amb la seva "mama" i es va trobant un seguit de personatges que són "dolents". Ja no dic res més.
Mentre vas llegint, veus pàgines més curtes, desplegades, paraules més grans,...., i un final reflexiu.

Si coneixeu altres llibres d'aquest estil, ja m'ho fareu saber :)

Gràcies!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada