divendres, 19 de gener del 2018

TAULELL SENSORIAL CASOLÀ

Un cop revisats diferents plafons sensorials, us ensenyo el meu:


TAULER ACABAT:



 Per què l'he fet així?
- Volia encabir en un mateix "recurs" dues coses: cartrons amb textures i el plafó sensorial.

Dificultats trobades: 
- la compra del tauler em va sortir més cara ja que la mida havia de ser aquella que m'estipulaven. 
-les mides del taulell "transformat" són les següents: 1,20 x 1: és força llarg, per la qual cosa pesa i no és massa pràctic. 

OBJECTES
- 1 timbre de recepció
- 1 picaporta (força car!!!)
- 1 tirador/cadena de vàter
- 1 interruptor
- 2 mànecs d'una calaixera (els recanvis que em van donar quan em vaig comprar la tauleta de nit)
- 2 focus leds (amb 3 piles)
- 3 pilotes de vímet (no les veieu a la foto)
- 1 barra de dutxa
- diverses anelles per les cortines
- 1 botzina de bicicleta 
- 1 porta-retrats

PARET DE TEXTURES:
- paper cartró+ plàstic de bombolles
- paper cartró + paper de llimar
- paper ondulat o crespo
- estalvis de suro
- la meitat d'una estora molt suau


DESPESES
- Taula de 2,30x 1,20= uns 60 € (havia de ser d'aquesta mida)
- Objectes diversos del basar xinès: uns 50€
- Ferreteria: un picaporta, un esquellot, cargols, un mosquetó, dos clauers en espiral i dues frontisses= uns 40€

LLAVERO ESPIRAL JMA CON MOSQUETON TP43

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada