dilluns, 15 de setembre del 2014

Projecte: Les tortugues marines

Hola blocaires,
necessito la vostra col·laboració ja que som la classe de les tortugues marines.

Si teniu idees, manualitats, contes, poemes, endevinalles i altres propostes us ho agrairia.

Com sabeu, remenant per aquestes terres trobareu altres projectes que he anat publicant com són els següents: genets, dinosaures, gegants, unicorns...

Gràcies per endavant ;)

ACTUALITZACIÓ:
- He creat una carpeta al pinterest amb fotografies, manualitats i idees per treballar aquest projecte a l'aula. 

- He trobar un tràiler de la pel·lícula "Sammy". Algú en sap res?

- Projecte "LA TORTUGA" publicat al web Idees Magistrals. 
- Projecte i presentació (PTT):
http://educacioinfantil2010.blogspot.com.es/2010/09/projecte-de-la-tortuga.html

4 comentaris:

  1. EStic viciada al pinterest :( Has buscat per aquesta via?
    Jo no surto dels animals terrestres o sigui que no et puc ajudar, ho sento!
    Ptns

    ResponElimina
  2. Hola pitavola!!!
    Moltes gràciessss.
    Ja aniré buscant i crearé una carpeta específica.
    Fins aviat.
    Txell

    ResponElimina
  3. Hola,
    tinc algunes cosetes desades que potser t'aniran bé.
    Jo acostumo a buscar a Google en diferents idiomes i dona molt bon resultat, tant sols has de posar al buscador:
    zee schildpad (neerlandès) imatges extraordinàries.
    sea turtle craft, moltes manualitats
    i també he pujat al meu pinterest (http://www.pinterest.com/petitmonblogger/animals-pl%C3%A0stica/) unes imatges que tenia guardades.
    Espero haver-te ajudat una mica.
    Tonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Anna!!!
      Moltes gràcies.
      Ahir mateix vaig crear una carpeta al pinterest i m'he descarregat la font de les tortugues ninja.
      Ja us aniré informant.
      Gràcies de nou.
      Txell
      PD. Quan pugui miraré el teu pinterest.

      Elimina