dimecres, 3 d’octubre del 2012

ESQUEMA CORPORAL

 
A tots els cursos d'educació infantil es fa el típic dibuix de l'esquema corporal per tal de veure l'evolució de cada infant al llarg del curs.

Aquí teniu algunes propostes i idees per reflexionar:

- fer dibuix 1 cop al mes i fer-ne un recull
- fer 2 dibuixos per trimestre
 
I els estris utilitzats poden variar:
- fer el dibuix amb llapis o retolador
- fer el dibuix i pintar-lo (en la majoria d'escoles no el pinten)

Cal destacar que hi ha escoles que guarden TOTS els dibuixos fets a l'EI i els hi donen a les famílies al finalitzar aquesta etapa. Suposo que és esperar mooolt.
  
Què en penseu? Com ho feu?

2 comentaris:

  1. Hola Txell! Nosaltre fem un dibuix trimestral des de P3 fins a P5 i en acabar l'etapa s'emporten l'album de la figura humana. Els hi encanta veure com han progressat. Us ho recomano. Jo com a mare tinc el del meu fill i és un gran record!!!
    UNA ABRAÇADA.

    ResponElimina
  2. Hola Olga!
    Jo també penso que és un recull magnífic que ens permet veure l'evolució de cada nen/a.

    Només em preguntava com ho feu ja que hi ha escoles que només fan tres dibuixos i altres més.

    Bon cap de setmana.

    Txell

    ResponElimina