dijous, 4 de gener del 2024

BUROCRÀCIA I ALTRES TRÀMITS

El patracol o tràmits burocràtics és el nostre dia a dia com a ciutadans i ciutadanes com també en la gestió de tràmits del personal docent. 

INFORME VIDA LABORAL

- Reptes amb l'alta i la baixa quan treballes en el Departament. 

L'any 2008 em vaig donar que no constava en el meu informe de vida laboral que havia treballat pel Departament (era interina). Així doncs, això és el que vaig fer:

  1. contactar amb els Serveis Territorials: ells t'elaboraran un certificat/escrit d'empresa amb la teva alta i baixa (si és el cas)
  2. anar a l'oficina de la Seguretat Social amb l'informe i sol·licitar la modificació dels efectes de l'alta. Em van demanar que sol·licités el TC-1 i TC-2 (aquests documents eren els oficials l'any 2008. Ara crec que s'anomenen RLC i RNT). 

EVALISA

Per accedir a l'EVALISA, ho podeu fer a través d'aquests enllaços:

https://pl6.eacat.cat/group/aoc/valisa   

http://idpeacat.gencat.cat/group/1/valisa

A vegades, a mi m'ha passat, l'adreça que us surt al navegador us porta a la plataforma EACAT i podeu pensar que ja sou a l'EVALISA sense tenir accés directe a les funcions pertinents. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada