divendres, 20 de març del 2020

LIDERATGE PERSONAL

Fa un mes vaig fer una entrada relacionada amb Los siete hábitos de la gente altamente efectiva d'Stephen Covey.  

És un llibre força interessant sobre el lideratge personal i professional. 



QUÈ PODEM FER? 
Podem crear un mapa estratègic personal per ser més efectius i eficaços:  

Mapa Estratégico Personal Modelo y Plantilla

Creando o revisando tu visión personal

*Plantilles per a descarregar. 

*Plantilla per a descarregar. 



Possible missió: "La meva missió consisteix a seguir els meus principis canviants i compartir les meves descobertes amb els altres perquè entenc que...".

"La meva missió consisteix a actuar essent responsable amb els meus principis i compartir els meus talents amb els altres per aconseguir un enriquiment múltiple".

"La meva missió consisteix a actuar essent responsable amb els meus principis i compartir els meus talents amb els altres per créixer en tots els sentits/col·lectivament"

Rols: buscar metes per aconseguir en els diferents rols (persona, mestra, mare, formadora, propietària...) 

La matriz del manejo del tiempo de Stephen Covey


SI EN VOLEU SABER MÉS...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada