dimecres, 25 de juliol del 2018

UN GRAPAT DE MALA HERBA

un grapat de mala herba-ricard biel-9788482645872
Títol: Un grapat de mala herba
Autor: Ricard Biel
Editorial: La Magrana, 2012

Opinió: M'ha sorprès positivament aquest llibre. El títol ja t'evoca un munt de prejudicis: aquesta mala herba són les persones? Són els sentiments d'aquestes persones? Són els dimonis que portem tots/es dins? 
El llibre està dividit en 9 capítols o 9 històries. Aquestes històries retraten 9 vides diferents. Marquen descriptivament els sentiments més naturals -i no tan lleials- de les persones. Fins i tot, m'ha sorprès certa història amb tocs força cruels i que passen i poden continuar passant en aquesta vida. 

Si busqueu un llibre que narri accions quotidianes, reflexions, sentiments...aquest és el vostre!

ALGUNES FRASES:
- Pàgina 10: "Tan ambigua com inquietant"./ "Tota la seva visió passava per aquesta mena de detalls, i podies tremolar quan entraves en el seu camp visual perquè disparava a ferir de veritat". / "amatent a qualsevol senyal".  
- Pàgina 12: "No recordo haver aconseguit mai res del que desitjava". 
- Pàgina 76: "Em va fer l'efecte que tota la vida m'havia estat esperant allà". 
- Pàgina 121: "Necessitava inventar persones, idealitzant-les i creure'm la meva pròpia idealització per semblar una persona". 

SI EN VOLEU SABER MÉS...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada