dissabte, 5 de maig de 2012

PROJECTE ELS GEGANTS

Hola a tothom!
Vull compartir amb vosaltres tot el material que vaig crear sobre els gegants/es. L'any passat vaig fer P5 i vam estudiar, pràcticament, durant tot el curs els gegants/es.

Aquí trobareu:
- el llibre per plastificar sobre els gegants/es
- les possibles fitxes que podeu fer (no totes les vaig fer)
- llistat de contes que parlin sobre els gegants/es
Espero que us sigui d'utilitat.

Per cert, si teniu més informació, més contes,..., sobre els gegants/es, tot serà benvingut. Encara que aquest curs no treballi aquest tema.

Gràcies per les vostres aportacions :)

Meritxell

LES FOTOS LES HE TRET D'INTERNET. SI ALGÚ NO VOL QUE LES PUBLIQUI, QUE M'HO FACI SABER. MOLTES GRÀCIES.

2 comentaris:

  1. Hola Meritxell! He trobat al bloc de "Buscant Idees" aquest projecte tan interessant i m'agradari si és posible que me'l passeu. Si aneu al meu bloc veureu que he fet algunes entrades sobre la Festa Major i el vostre projecte va molt lligat. Gràcies i fins aviat.

    ResponElimina
  2. Hola Espe!
    Estic molt contenta que el meu projecte et sigui útil. Quan puguis em passes el teu correu.

    Per cert, si cliques a l'apartat "gegants" d'aquest bloc també trobaràs el trencaclosques que vaig fer per cada nen/a.

    Et passaré tot el que tingui i, si vols, la UD també. :) Ja que també vaig dibuixar un gegant de 5 metres i els nens/es van dibuixar les siluentes d'alguns companys a dins per tal de saber quants nens hi cabien DINS del gegant.

    ResponElimina