Dues mestres feien que es retrobaven i s'explicaven què havien fet durant les vacances. Tot seguit, una comentava que havia anat a un lloc diferent: molt semblant al teatre, però l'entrada era més cara, havia d'anar mudada i hi havia música en directe! A partir d'aquí, la mestra despistada preguntava al públic què podia ser i tothom deia: són els musicals!!! A continuació, vam projectar diferents musicals i...
QUÈ FEIEN ELS I LES ALUMNES? Participar!
- tothom, a la cadira, tenia un dibuix d'una caràtula de musicals força coneguts
- cada vegada que visualitzaven la caràtula al projector, havien de sortir a l'escenari i, qui volgués, ballar.
Després, els preguntaven quin musical creien que era i continuaven projectant nous musicals. A partir d'aquí, cada classe està pensant com es dirà.
INFANTIL
Vam recordar els objectes, personatges...d'alguns dels musicals i hem imprès la cartellera per fer la votació. El més votat ha estat "El rey león" i a l'altra classe "la Sirenita". A partir d'aquí, hem englobat un nom genèric "la sabana" i "el fons marí".
ALGUNES IDEES
http://imagineexplorecreate.blogspot.com/2012_08_12_archive.html
https://www.pinterest.fr/pin/448389706633080079/
https://www.leberry.fr/barlieu-18260/actualites/les-animaux-dafrique-au-carnaval_12335176/
https://www.pinterest.fr/pin/448389706633080079/
https://www.leberry.fr/barlieu-18260/actualites/les-animaux-dafrique-au-carnaval_12335176/
quina bona manera d'introduir el tema i passar-ho molt bé al mateix tempx
ResponEliminaPtns
Hola pitavola!
ResponEliminaMoltes gràcies ;)
Ja us aniré explicant com avança el projecte.
Un petonet creatiu.
Txell