QUÈ APRENEM?
- Composició i descomposició de nombres
- Relació grafia-quantitat
- Resolució de problemes mitjançant la cooperació
Us deixo les casetes numèriques i les targetes pels alumnes que he preparat:
https://es.scribd.com/doc/256054101/Qui-Pot-Entrar-a-La-Casa-Del-Senyor
Per acabar, us penjo també una presentació amb moltes activitats matemàtiques.
Txell, m'ha encantat l'activitat!! Les explicacions dels infants no tenen desperdici. I, a sobre, ens la dones amb les targes ja preparades, moltes gràcies!!
ResponEliminaUn petonet.
Hola Joana!!!
ResponEliminaLes he fetes aquest matí...cal aprofitar les setmanes de baixa hihihi.
Una abraçada,
Txell
Hola Txell,
ResponEliminaJo ja havia vist també aquest video i em va semblar una manera fantàstica de descomposar quantitats i fer sumes. Justament la vaig posar en pràctica la setmana passada a classe però en comptes de fer servir targetes de números vaig repartir pals de polo (depressors) entre els alumnes (a alguns els donava 1 pal, a altres 2, 3, 4 ,5... fins a 6) i s'havien d'ajuntar per passar a la casa del nombre indicat. Va ser molt enriquidor. M'alegro d'haver trobat el teu recordatori en "La maleta...".
Salutacions.
Marta / TresQuatreiCinc
Hola Marta!
ResponEliminaMoltes gràcies pel teu comentari.
Posaré en pràctica la teva proposta i la d'aquesta mestra quan torni a l'escola.
Per cert, jo els hi penjo targetes a l'esquena i els companys/es han de picar tantes vegades com indiqui el nombre. Així doncs, l'alumne ha d'escoltar molt bé i dir quin nombre té amagat a l'esquena.
Un petonet,
Txell
Bona aquesta també! Me l'apunto!! Merci :-)
Elimina