dilluns, 11 de gener del 2016

LA TAPA DEL PROJECTE "LA LLEBRE I LA TORTUGA"

Cercant per la xarxa em va ser difícil localitzar artistes que haguessin pintat llebres. Així doncs, em vaig posar en contacte amb l'Espe del blog Plastiquem perquè m'ajudés. Gràcies de nou per les idees que em vas donar.  

Em va recomanar uns quadres fantàstics per treballar a Infantil.

- "La llebre" de Joan Miró (1927):
Paisaje con liebre:


- Rebeca Haines:
The Magic Hare,  Rebecca Haines:

- Nat Morley:
Bramble Hares - woodcut 2001 - Nat Morley, U.K.:
- Julie Paschkis:
 New "Friendship" card by Julie Paschkis:

- RG Pettit:

Hare by RG Pettit:

I aquesta va ser la portada; cada infant la va decorar com va voler i totes van quedar diferents.


 
MATERIALS
- Pintura per decorar el fons i esponges
- Pintura sòlida i/o ceres per decorar la llebre i la tortuga (fer traços)
- Pegament per enganxar els dibuixos a la tapa i tisores

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada